Klachten

Helaas kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Misschien ben je niet tevreden over de kwaliteit van een product, de manier waarop een garantieaanvraag is afgehandeld of bijvoorbeeld de manier waarop iets geïnstalleerd is. Uiteraard willen we dit dan graag samen met je oplossen.

Oplossen van een klacht

Een klacht willen we zo snel mogelijk oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkste is om een mail te sturen naar info@blinqkachels.nl. Wanneer je liever iemand persoonlijk wil spreken, kan je uiteraard ook telefonisch contact opnemen via 038 376 9331. Nadat je de klacht hebt gemeld, gaan we zo snel mogelijk aan de slag voor een passende oplossing.

Kom je er niet uit?

Kom je er niet helemaal met ons uit? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht altijd voorleggen aan de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.