Garantie

Uiteraard zijn al onze producten voorzien van minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Dit houdt in dat de producten die wij verkopen, bij normaal gebruik, niet kapot mogen gaan binnen de garantieperiode. Op de productpagina staat de precieze garantietermijn vermeld, deze is dus minimaal 2 jaar. Een reparatie binnen de garantieperiode is gratis.

Aanvraag indienen

Sommige producten repareren wij aan huis, daarom moet je altijd eerst een aanvraag indienen via de mail. Via de mail informeren wij je dan van de vervolgstappen, bijvoorbeeld om een afspraak te maken voor reparatie of het terugsturen van het product. Wanneer een product moet worden teruggestuurd, vermeld dan altijd jouw eigen adresgegevens en het mailverkeer betreft de garantieaanvraag.

Retourgegevens

Het retour sturen van jouw pakket kan naar ons retouradres. Zorg dat onderstaande gegevens duidelijk vermeld staan op de doos.

Ten name van BlinqKachels
Straatnaam Zuiderzeestraatweg 537
Postcode + plaatsnaam 8091 CP Wezep